Men Du grabbar..

Men Du grabbar och tjejer - är inte själva tanken med bloggen att man skriver hela tiden. "Dagbok" har jag översatt det med vilket väl betyder att man åtminstone skriver varje?

Men här på
Kurirens blogg  -  Luleåsidan - verkar det vara stiljte? Och ändå är det flesta så unga att det borde leva med en liten dator i fickan. Vissa - den allra yngsta, Jonas Brännberg - har visst mälat ut sig från bloggandet? Blankt i rutan i alla fall.

Har gjort frukostpasset hos föräldrarna. Det bestod bara i lite vattning och sen tog jag hem lite räkningar för betalning.

Har röjt lite här och förberett för gardinuppsättning. Lite framåt varje dag - men det är med myrsteg, Och apopå myrsteg så ska jag nu räkna hur många steg det är till mor och far. Blir rätt många per dag - och igår var jag på 77 och något.

Inte något ont som inte har något gott med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback