Östmans fel?

Här kommer länken till Sticket.

Jag kan undra om den sena publiceringen av Sticket är Östmans fel, Han påstod att det var för att han använde ett speciellt typ snitt som Noterat inte automatiskt kom ut på nätet. Utan något fick ske manuellt.

Måtte vara så att GB snott Östmans fall - för just Sticket är nästan aldrig ute på morgonen.

Själv har jag sovit mellan 9 och 10 drygt. Jobbig kväll i går kväll. Och dessutom drog jag på mig en liten sträckning i halsen då jag drog igång gräsklipparen.

Känner mig lika mosig som vädret idag. Särskilt då jag inser att jag har flera mail att svara på plus att första arbetsuppgiften dykit upp. Som måste göras fast det är semester. Nya medlemmar får inte vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback