Små och kära vänner

Skulle testa om det funkade att föra över bilder från telefon till datorn här på jobbet. Men det var minst sagt lika tjorvigt. Eftersom det går lätt som en plätt när jag lånar Thomas sladd kan jag väl konstatera att det är sladden som det måste vara vajsing på.

För övrigt är det 7 dagar kvar nu - till jag måste ha uppdaterat min e-legitimation. Och då måste jag inhandla och använda en sån där "minnepinne". Har jag aldrigt haft eller använt tidigare.




En kär gammal vän har hittat hem till Bärigårn. Den här nallen stickade faster Henny till mig då jag föddes - för några år sen.



Här är det en annan liten kär vän - Igge - som äter upp resterna av våran morgongröt.



Den här gynnaren - ekorren - var lite mer svårfångad. Men med lite god vilja kan ni nog se honom. Han fräste rätt rejält åt mig.



Liten Silva som ska bli större och bli äppelmos.



Platsar väl inte som en liten vän - men väl kär - Häbret. Gud så spännande det var när det tömdes varje sommar för den årliga städningen. Städat lär det inte bli i år - men väl har det blivit rödmålat.

Nu är min rast min sagt slut. Karin är på sjukgymnastik och kommer snart tillbak. Då måste lite mer ha hänt här.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Oh vad många fina bilder!

2008-07-29 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback