Vid dagens slut

Vid dagens slut kan jag konstatera att vi nådde Björnholmen efter många om och men. Den var omdöpt till Sandholmen!! En mycket smal grusväg ledde fram till tant Matildas hus. Hus och lagård - det senare uppenbarligen gäststuga nu - var sig likt. Men i övrigt väldigt igenväxt. Kan ångra att vi inte åkte fram till farbror Severins hus - men vägen var oerhört smal och jag var rädd för möte. Min backningsförmåga är vad den aldrig har varit.

Vid dagen slut - rubriken - speglar att jag helt plötsligt kom ihåg att jag numer väldigt sällan hör på P1. "Vid dagens slut" kanske inte ens finns mer. Och kanske inte heller den lite korta krönika -  vars namn jag glömt - vid tio i sju på morgonen. Något som jag tidigare lyssnade på sittande på träningscykeln på Nautilus.

Ha det gott - hör av mig i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback