Bara på ont!

Nog måste det väl bara vara på ont att alla folkpartister inte är som folkpartisterna i Luleå? Stefan Tornberg gör en lite reservation på sin blogg idag - "på gott och ont".

Känns som om syndaren vaknar sent om jag så får säga. Känns som om FRA-förslagets återkomst till riksdagen kommer plötsligt. Så är det förstås inte.

Lyssnar just på Frida Metso Johansson på TV som debatterar mot en moderat i frågan. Debatterar är väl fel ord - hon sopar banan med honom i sin argumentation MOT förslaget. Frida negligerar absolut inte behovet av en lag - men vill ha den utformad på ett mycket mer rättssäkertsätt. Kanonbra Frida!


Det blir spännande att följa omröstningen på tisdag!


Det finns mycket mer att tycka till om idag - men jag måste dra till jobbet så vi hinner lägga sista handen vid vår "mandatcykel".


Hör av mig i eftermiddag efter att jag hämtat hem far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback