Fetvadd?

Törs ju knappt använda värmedyna längre - sen jag somnade från den  och fick brännblåsa. Undrar om det finns fetvadd nu för tiden - det var ju ett känt bandage vid smärta förr i världen,

Unik dag idag - jag har inte rört min bil på hela dagen. Tidigare när jag hade 400 meter mer till mor och far fanns det alltid en anledning att ta bilen. Men idag har jag bara rört mig på prärien per fot.

Har burit böcker - kassvis från sängkammaren till lilla kammren och bokhyllan. Sakta men säkert och ihärdigt. Har försökt lyfta försiktigt - men nu straffar det sig. Men vad göra - måste ju i alla fall känna att det går framåt.

Lotta har varit och tapetserat sista väggen. Snabbt och effektivt. Har dessutom löst slangproblemet hos far genom att helt sonika krypa med slangen under altanen.

Nu är tapetserarbordet också tillbak till fars garage och lägenheten börjar inta utseende av bostad.

Och handbollen gick åt pipan. Inget OS om inte ett under sker i form av att nederlagstippade Argentina spöar Polen med en massa mål. Om jag nu förstod rätt.

I morgon ska jag jobba mellan 10.30 och 15.00. Morgonen ska ägnas åt återbesök för pacemakern med modern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback