"Hålland"

Håller på Holland - skulle försöka få till något vitsigt med Å och O men misslyckades.

Har gått an hela dagen idag - här hemma på"ranchen". Har inte rört bilen på hela dagen - vilket är synnerligen ovanligt. Men ett bevis på att jag hittat hem nu.

Har burit in grejor från stallet - lådor till chiffonjen, pelarbordet - det från moster Agnes - och den andra lilla fina piedestalen efter moster Henny. Jordglob och ett antal mattor.Inläggskivan till fina bordet är på plats plus ytterligare 3 stolar. Med mera med mera - men mycket är kvar också.

I morgon ska jag iväg till Hemtex och fixa gardiner åtminstone till sängkammaren.

Lisa ringde ikväll och har kommit på att de faktiskt måste få sova hos farmor innan Piteå Summer Games och Gröna Lund - som blir i ett kör för deras del. Så det är tur jag fått lite mer ordning här i alla fall.

Nu ska jag ägna min kraft åt att Holland i sina folkpartioranga tröjor ska vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback