Himla häftigt!

Fotboll - igen. Verkar vara ltie nerv i matchen. Verkar kunna bli himla häftigt. Har suttit uppe hos kusin Kerstin och pratat med Sara och henne.

De skulle se en norsk tv-serie - som jag läst boken om. Men jag kan inte komma på titeln. Något om "poppeln". Det ger sig säkert.

Det var på något sätt en äcklig bok - men som jag ändå inte kunde låta bli att läsa färdigt. Lite Gerda Antti över den.

Fin begravningsgudstjänst för tant Adel. För mig är hon "Tant Adel" men jag såg att namnet stavades både Adele och Adela. Skulle tippa att det sist skrivna är kyrkbokens.

Tänk att det är 24 år sen farbror Göran dog. Helt otroligt.

Sonen Åke är tandläkare inom folktandvården i Norrbotten - absolut den snyggaste tandläkaren landstinget har. Övriga osedda!

Nu ska jag ägna mig åt fotboll - vi "tjejer" enades om att hålla på Spanien - av demokratiskäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback