Jag kan undra?

Jag kan undra om Dan Ankarholm vet att Irland är det mest EU-vänliga landet. Och att orsaken att de röstade nej till fördraget handlade om att det inte kunde garanteras den anti-abort inställning som många i Irland har.

För övrigt räknade jag faktiskt inte in Dan Ankarholm till EU-moståndarna? Men i ett parti som bygger sin ideologi på ANTI så gäller det ju att hitta objekt.

Synd på en så klok karl som Dan.

För övrigt tycker jag gruppledarna är slöa på att blogga. Och Dan tänker till och med göra uppehåll i sitt.


Mest märkligt är att Karl Petersen verkar vara den flitigaste. Han som i valrörelsen kittlade väljarna med blogg i slutskedet - och sen när han fått deras förtroende la ner bloggen.


Vad eller VEM inspirerar honom nu??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback