Midsommarafton?

En del tar timeout från politiken - själv har jag hamnat i en halvt tvingande timeout från bloggandet. Hinner liksom inte med mellan sjukhusbesöken och annat.

Efter Kerstins avresa är jag nu dessutom förste förman för både hennes växthus och morsans.

Så när jag läser denna artikel om att en bil i Kalix kört mot en garagevägg tidigt på
midsommaraftonens morgon så vet jag knappt om det är jag som befinner mig i en annanr värld eller reportern?

Själv har jag just tvingats fatta ett annat beslut - att inte delta i nationaldagsfirandet. Det blir till att bryta en långvarig tradition men min verklighet är sån just nu.

Jag hoppas dock att min hatt kommer att vara ett saknat inslag för några i alla fall.

"Ryggskottet" är något bättre idag - men istället har snuvan slagit till igen - med ett grönt härligt snor som gärna flockar sig i stor sjok under natten. Och som torra och jäkliga ska snytas ut på morgonen.


Vi får se om ryggen accepterar att jag sätter mig vid datorn fler gånger idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback