Ödmjuk och jordnära

Jordnära - nä inga centerpartister den här gången. Men med fötterna och huvudet i verkligheten och med en ödmjukhet som känns äkta så tror jag att han (skrattar för mig själv för namnet dyker inte upp) kan bli bra vår nye polismästare som förstås heter Håkan Karlsson.

Själv har jag rullat mig hem så sakteliga. Med lite stopp efter vägen. Kvantum - men där blev jag inte länge för det fanns inte plats för mig -  Max (syndigt gott), K-rauta.

Träffade för övrigt Harry Niemi i kassan så nu vet jag vilken sill de ska äta i helgen.

Två krokar till badrummet inhandlade och uppsatta. Nu håller jag på att staga upp bokhyllan med lite möbeltassar. Ni vet en kåk - flera hundr år gammal och med trägolv är inte alltid så tajt med moderna möbler. Men det är väl det som lite är charmen. Men det tar tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback