Ofrivillig bloggpaus

För 6 timmar sen försökte jag - blogga. Men internet låg nere här hos mig. Har försökt någon gång sen dess - men först vid 19-tiden kom det tillbaka. Och då var jag upptagen med "hemtjänst" hos föräldrarna.

Men mycket har jag inte att förtälja. Annat än att dagen varit som livet i övrigt.. Ömsom vin och ömsom vatten - fast tyvärr mest vatten. Menar regnet förstås.

Men bara att glädjas åt regnet som fallit - ständig sol ger öken. Och så lär det vara bra för potatisen. Fast jag har fått lära mig av "Innimarkarn" (Ingemar Nisson) att potatisen inte behöver något vatten före den börjar bilda "knölar" - och det lär väl vara någon månad kvar.

Ständig fotboll ger... Jag vet inte vad men nu ska jag se färdigt matchen mellan Italien och Spanien. Svårt att bestämma vem jag håller på - men blod är tjockar än vatten. Och då tänker jag på Gre-No-Li så det blir väl Italien då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback