Potatisland? och Storforsen?

Kul med kollegorna här - började i vanlig ordning med lunch på Ormberget. Vyn över Luleå är underbar även en dag som denna då vindarna inte var vänliga utan kalla och kyliga.

Nu blir det spännande och se om jag får in några bilder. Av potatislandet från igår och från besöket i Storforsen ikväll. Har faktiskt besökt 3 kommuner ikväll. Kört cirkus 24 mil - men det är bara underbart en junikväll som denna. som bjudit på ömsom sol och ömsom regn.

Om inlägget slutar här misslyckades jag med bilderna återigen.





I ruset av att lyckas kommer båda bilderna av potatislandet. Och jag inser nu att felet på något sätt återigen finns mellan stolen och skärmen!!



Och om ni tittar noga på den här bilden så ser ni en storspov - till vilken jag meddelade att han skulle ge tusan i att gå i mitt ny krattade potatisland.



Kollega Lena - Sundström och numera Åberg - svårt att vänja sig - men hon har gift sig med ÅKE. Här är beviset för att jag visat upp Storforsen i Norrbottens pärla Älvsbyn.



Mäktigare än Viktoriafallet - sa Florence som avnjutit båda - nu.


Och här är de mäktiga brudarna - med mäktiga Storforsen i bakgrunden. Men låt er inte luras av deras vita oskuldfulla klädsel - det är kompetenta tjejer som kan ta för sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback