Problem med musen

Lämnade jobbet vid 15-tiden som planerat. Efter lite inhandling anlände jag hemmet. Och så klart är det att slå igång datorn så fort jag kommer hem.

Och där stod den som ett fån och musen lydde inte ett ögonblick. Lite pillrande i sladdar så kom jag i alla fall på att den adapter som blev över vid installationen hörde till högtalarna - hade alltså inget med musen att göra.

Men med lite pillande med musen så funkar den igen.

Nu slits jag mellan att faktiskt göra något här hemma eller att gå på fotbollsmatch. Sunderby SK möter Töre hemma. Det som talar FÖR är vädret - det som talar MOT är att det är på Sundis inte på Byvallen. Det som borde tala mot är att jag måste göra en viss röjning här i alla fall - så att jag kan ta emot Ylva och Cleo i morgon det vill säga soffan och byrån.

Vi får se.

Men musen kärvar något så blir det bloggstopp så vet ni varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback