Socialens väntrum?

Men hur var det nu de skrev i massmailet från Sveavägen. Resultatet av de piskade ryggarna skulle bli att de hamnade i socialens väntrum. Men i verklighten så fortsätter socialbidragen att minska,

Själv var jag faktiskt med om det osannolika i går kväll. Jag höll väl lite lätt på Kroatien men när jag förstår hur nederlagstippade Turkiet har varit så kan jag tycka det är kul att de rubbat ritningarna.

Om det är de "osannolika" eller alla midsommarblomster som gör det vet jag inte. Men jag fick ett lätt litet näsblod när jag steg upp, Men för en som haft riktigt näsblod är mitt nästan "nada!. Några droppar och sen är det över.

Nu ska jag dra av sov T-shirten och ta på något annat. Inte täckkappan men näst intill - 13 grader och "mul".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback