Blod är tjockare än vatten

Luleå hockey mot mina andra hands favoriter - Djurgården. De jag höll på i min ungdom då Luleå hockey möjligen hette Groko. Fast det är klart - blod är tjockare än vatten. Så jag håller alla tummar jag kan för Luleå så klart!

På tal om band bakåt så kan jag undra om jag kommer att känna smaken av delade dubbelvikta limpmackor, "vattuchoklad" och fiskolja när jag så småningom flyttar in i fasters kök. Kommer att ha mitt matbord ganska ungefär där jag inmundigade uppräknat under min folkskoletid.

I morgon kommer en Sofie och ska titta på min lägenhet. Kommer verkligen att rekommendera den - trodde faktiskt aldrig jag skulle flytta härifrån.

Men var har de nästan 10 åren tagit vägen??

Kommentarer
Postat av: Gerd

Ylva !
Hur har jag missat-att du ska flytta-till stan eller blir du kvar i byn?
Visst är det för övrigt rimligt att få veta "vad det onda" heter på läkarspråk.

2008-03-03 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback