Det finns det som värre är

Än en söt liten ren som är hemma kvällen - en reklam som Maria Wetterstrand ofrivilligt gillar. Själv har jag nog bara gillat en reklam - Ipren-gubben. Fast jag ser så sällan på reklam.

Fast jag tycker att ledande politiker som Maria Wetterstrand borde ägna sig åt betydligt viktigare frågor än eventuell smygmarknadsföring på bloggar. Särskilt som hon inte ens framför några tankar om vad som ska göras åt det..


Själv ägnar jag mig åt utskick till ombuden till länsförbundets ärsmöte som äger rum den 12 april.


Och så måste jag ge mig av till Kommunförbundet och skriva på årshandlingarna. I egenskap av revisor. Lars Alriksson ringde för övrigt häromkvällen och undrade om jag vill bli omvald till uppdraget. Och jag sa JA så blir det inte så så vet ni att jag är fockad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback