Idel trevligt hela förmiddagen

Vad trevlig det här var på Kurirens nättidning idag. Piteå Tidningen har tidigare haft det här stuket med en person som hälsar godmorgon. Jag gillar det.

Trevligt också med "gamlingarna" Anna-Greta och Stig. AG som föredetting här på jobbet och Stig får vara gamling han också för nu har vi reviderat ihop ganska många år.

Fick lite muddra för vårat eget utskrivna bokslut överensstämde inte med det som fanns i burken - och revisorerna är ju i antågande - på tisdag. Men jag hittade en naturlig förklaring - som bara ska rättas i burken.

Och Gerd ringde på väg till Dundret - trevligt för henne och Harry. Hon hade fixat min kjol och skjorta också - trevligt för mig att jag hinner få dem innan jag åker.

Ja ni ser själva - livet leker. Snart kommer Karin tillbaka från "järnet" - hon fyller på med dropp inför operationen. Och i skrivande stund ramlar också Thomas in.

Glömde förstås att en som snart är föredetting - Östman - också ringt.

Ja vad kan jag mera begära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback