"Mäklare" Strutz

Efter lite skoinköp, köp av rosenrot och inhandladet av bingolotter till mor och far för 5 veckor framöver kom jag hem vid 5-tiden.

Plockade undan lite skor så att mina "gäster" inte skulle snubbla.

Och nu har jag förevisat lägenheten för Sofie och hennes mamma. Visade sig att mammans sambo och jag kände varann.

Verkade bli väldigt förtjust i lägenheten så både jag och hyresvärdinnan kan väl hoppas hon slår till. För min del skulle det ju spara lite tid att slippa med visningar. Man måste ju liksom röja till lite innan folk kommer.

Nu ska jag nog ta en TV kväll. Måste också förbereda och lägga ut mina månadsbetalningar så inte kronofogden står här när jag kommer hem efter semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback