Ojämn kamp

Känns som jag för en ojämn kamp mot förkylningen i kroppen. Känner mig "nere" vilket är lite ovanligt för mig. Ska se om jag hittar några c-vitaminer att chocka med - eller en extra liten rosenrot kanske.

Har dock varit och jobbat. Åkte hem en stund efter 12-kaffet men vid pass halvtre äntrade jag jobbet.

3 359 spam i outlooken - har plockat dem en efter en och blockerat dem. Tänk att det finns tydligen hur många kneppisar som helst som kan skicka vad som helst.

Hann väl inte så mycket annat - skulle just dra då klockan var 16.50 men då kom Eva in glad i hågen och ville göra revisionen. För Bostadsrättsföreningen Tigern. Fanns förstås antecknad i min almanack - men i mina tankar var den borta.

Nåväl jag stannade och vi fixade den. Fast jag har inte lämnat tillbak pärmarna till kassören - en orolig natt till ska han få ha. Men har är så överdrivet ordentligt och pedantisk så han sover säkert gott - hoppas jag.

Fem kassar från Kvantum till föräldrarna och sen landade jag hemma vid halvåtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback