Olika "kok"

Jag blir så lycklig varje gång jag ser rubriker om hembrännare som åkt fast. Ljuvligt - skulle bara önska att trådarna till de etablerade personer som inhandlar sånt också skulle nystas upp i större utsträckning. Tyvärr finns personer - till och med poliser - som blundar för vänner och bekanta befattar sig med sånt.

Nå nu kan denna eufori ta sig underliga tolkningar. När jag läste den
här notisen trodde jag att det var samma som den här

Fast väldigt bra att även Bensbyn fått sluta koka - man fattar inte hur svårt det är att vara utan dricksvatten i kran förrän man provat på det.

Annars kom det en lite överraskning så här till lunch. Tre pärmar för revision av husets förvaltning - det vill säga Brt Tigern - som väl också måste vara klar innan jag får dra på semester.

Jag hoppas inte deklarationsblanketterna hinner börja droppa in innan jag far - tidsbokningarna för det tar vi efter den 6 april.


Nu är jag kvar här på lite övertid igen - jag känner att det inte är bra - men Karin är på "öron" så jag tänkte vänta in henne så jag slipper låsa, "lappa" och dona.


Kommentarer
Postat av: Lou

Har du drömt något kul inatt? :D Ha en underbar dag! =}


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback