Olika sätt att fira

Usch , 3 första lokala nyheterna på Kurirens nättidning handlade om man som blivit misshandlad och var allvarligt skadad, kvinna slagen med flaska och man som misshandlades med spade.

Själva har jag legat/sovit i 15 timmar i hopp om att känna mig piggare - och kanske. Har just insett att det faktiskt bvara är 36 timmar till jag åker hemifrån. Och då ska allt vara packat för mig själv och instruerat för hemmavarande.

Någon form av felbedömining måste jag ha gjort av tiden - det blir till att rappa på.

Anna Lindbergs EM-guld i en-meterssvikten var kul i alla fall. Mamma Ulrika grät i TV igår.

Hör av mig senare under dagen.

Glad Påsk till er alla - själv firar jag lilla födelsedagen alltid på längfredag eftersom jag är född en långfredag - med snöstorm.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Krya på dej Ylva! Och hoppas du/ni får en fin resa!

2008-03-21 @ 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback