Präglad av snuva

kvistade förbi Kvantum på väg hem - passade bra för jag hade åstadkommit tre partibrev som skulle postas.

Inte så kul att stå i kassan med endast en liten ynka tårta och tre ynka små paket med plastpåsar och har 2 - 3 överlastade kundvagnar framför. Fast det går ju tämligen fort.

Hem till föräldrarna där Kersin redan varit och hjälpt mamma duka - så jag donade och kopplade lite telefoner som ska kopplas om nu när jag är i Thailand.

Vid två ramlade Jens med familj in. Och det blev ett frossande i något som mer liknade ett julbord än en liten bit påskamat.

Blev uppvaktad av kusin Kerstin med anhang. Med en tavla enligt fotot nedan. Ni känner väl igen storfiskaren till vänster - så där 6-7 år har vi gissat.

46461-870

I övrigt har dagen präglats av snuvan - lite småhängig - ingen feber. Men hög puls 103? Hänger det ihop med förkyldningen- Brukar väl ha något på 60 om jag minns rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback