Rätt äcklig start

En snabb vandring på nättidningarna. Finns ju mycket man kan ifrågasätta av alla "kuriosa" nyheter kvällspressen gräver fram.

Det här var en
äcklig bild - men varför förbjuda den. Den är förbudet - inte bilden - som gör att den hamnar i Expressen och därmed uppnår avsändarna av bilden precis det de vill.

Och Gerd har missat att jag ska flytta. Fast det förstår du väl att det inte är från BYN. Det är så skönt att få dra sig tillbak från stadens larm och brus.

Till kusin Kerstins hus - få se om vi inte ska få till en sommarfest där i sommar - om de nu blir någon sådan.

Nu ska jag börja med att göra mig färdig - varmvattenbassäng kl. 08.40. Fast jag vet inte om jag vågar - armarna får vi i alla fall vara försiktig med.

När grejorna är packade - om det finns tid över - så kommer väl några kommentarer från dagens tidningar. Något Noterbart måtte det väl ha funnits?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback