Ratta livet?

Fattar inte hur jag hann ratta livet innan jag slutade som gruppledare. Tycker redan att det är rätt tungt att jobba 3-4 timmar och att hinna något utanför det.

Men det är väl lite specifikt med både utlandsresa och flytt som ligger i pipeline.

Påtal om ratta är det skickligt gjort av Stefan att sätta dagordningen själv när det gäller hans
fortkörning. Ut och "erkänn" så kan inga media avslöja nyheten. Nu hade väl Stefan tur i oturen att det hände i Västerbotten - där är väl  namnet Stefan Tornberg lite mindre känt än här.

Själv har jag varit och plaskat i bassängen - med viss försiktighet vad gäller armarna. Men nog gör det en del för rörligheten i alla fall.

På fredag ska jag ha en "torrtid" med Ann Marie så ska hon kolla lite extra på min axel.

Annars håller jag på att färdigställa en verksamhetsberättelse för fp länet 2007/08. Men det kommer ett och annat emellan.

Har ätit lunch här med Thomas och Karin. Och har bestämt att jag jobbar till klockan 14.00 idag. Måste bestämma deadline annars blir jag hängande över något här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback