Res er!

Res er Skellefteå! Måste erkänna att jag sovit i någon sorts feberyra - så undra på att det går som det går.

Gör nu skrällen som våran revisor i länsförbundets förutsåg!

Tro det eller ej - men som en tonåring hade jag Micke Renberg som idol redan när han spelade i Luleå hockey. Det var ordning och reda och sunda kommentarer. Aldrig några bortförklaringar.

Det enda som låg honom till last var väl det eljesta språket - men nu får jag hoppas att mina kompisar i Piteå har humor!

Dock kan jag väl ej förneka att idolskapet också hänger ihop med att han i NSD för hur länge sen som helst uttalat viss sympati för Folkpartiet.

Så först SM-Guld till Skellefteå - och sen Liberala Seniorer. Det Du Micke! Fast för hans del får det väl bli seniorer light.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback