Ser framemot!

Ser framemot Holm & co. Jag gillar verkligen friidrott. Finnkampen på TV - det är mumma det. Det var faktiskt Sten som fick mig att öppna sinnet för det - han var ju själv en framgångsrik spjutkastare.

Som ett spjut har denna dags tid också svischat förbi. Jag skrev väl i morse kan jag tänka. Hann faktiskt förbi expen med tång och dyna som jag inhandlade igår. Tång - som både jag och Karin behöver för att plocka upp saker från golvet och dyna som Karin ska ha när hon kommer tillbak efter operationen.

Sen la jag själv upp mig - på massagebänken. Ann Marie tycker att jag ska försöka röra på armen så mycket som möjligt och också prova på lite massage - för blodtillströmmningen. Och den - massagen - gjorde gott.

Sen som en skållad rått med både det ena och andra. Hem en sväng till Sunderbyn - skjutsade Birgit till tåget - och hämtade inhandlingslappen från mor och far.

Nu har jag lagt ut lite betalningar för vid månadsskiftet befinner jag mig utomlands - bäst att inte sia om var.


Såg att någon Maths som jag inte vet vem det är hade identifierat nye ledarskribenten på Kuriren som en som tidigare jobbat hos Liberala Nyhetsbyrån - vilket enligt Maths skulle förebåda övergång från moderat till folkpartistisk megafon. Ett mail idag förtäljde att han tillhört Fria moderata Studentförbundet  så det kan väl balansera ut. Fast jag har hört att han käkar taggtråd och elstängsel varje morgon för att kunna vara nog elak. Tur att jag lämnat det politiska livet!

Nu ska jag ringa lite fredagssamtal - vill inte på att hinna med mitt sociala ansvar. Men till hösten ska det nog bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback