Spännande?

Spännande att få höra vem som blir klubbdirektör för Luleå hockey. Ganska mycket av mina tillgångar som kommunmedborgare som lagts i händerna på denne och på ledningen i övrigt.

Nå jag behöver väl knappast skriva "denne" - skulle väl vara århundradets sensation om det inte blev en HAN.

Men vi får hoppas det inte är någon som är fartblind och en som är "obol" immun.

Har hunnit både det ena och det andra idag  - fixat iväg Luleås Medlemsnytt och donat en del inför revisorernas besök i morgon.

Men nu har jag just skickat iväg Karin och önskat henne lycka till med operationen. Hoppas vid min gud att hon inte får något hastigt påkommet återbud.

Själv ska jag dra ut en verifikationslista som revisorerna ska ha - och sen ska jag dra hem. En sväng förbi Clas Ohlson - fler lådor till äggkopparna.

Har nämligen en strategi att alla utom de finaste och de som är knuta till de finaste minnena ska få vara framme i min ny lägenhet. De andra läggs till någon form av mellanförvaring - därför måste de få vilka med kvalitet.

Hör väl av mig framåt kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback