"Stämplad" och godkänd

Nu har jag anlänt jobbet efter att ha varit med far till vårdcentralen. Lämnat tillbak honom till mor och meddelat att Heidi nu likt tomteverkstaden stämplat honom som godkänd och skickat hem honom.

På vårdcentralen var det glädje över att hemsjukvårdsförhandlingarna mellan kommun och landsting kraschat. Och det vetefanken om inte jag också tycker det är bra. Nu vet jag ju inte riktigt hur man tänkt sig att lösa de praktisk - men nog är det som Heidi säger väldigt enkelt idag kontakten mellan distriktssköterskorna och läkarna.

Hann med att träffa några bekanta också - Gun B och så våran fantastiska hemtjänst brud Marita.

Nu ska jag äta lunch och så blir det väl jobb till 4 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback