Ärenden och hemliga uppdrag

Kom till jobbet vid 9-tiden. Gratis toan lockade innan stans äventyr. Ett och annat nyttigt hann jag väl med.

Sen var det apotek och akademibokhandeln. Några uppmuntrings och tröstkort som jag borde skrivit tidigare blev nu inhandlade och dessutom expierade.

Massage klockan 12,00. Ben och armar. Inte onda ryggen. Men den eller de muskler som är skadade blev väldigt uppretade att upp- och nedgången på massagebänken så jag trodde inte jag skulle klara mig därifrån.

Så landade jag igen på expen - men nu ska jag åka. Det blir i alla fall några timmars jobb senare - inför kvällens styrelsemöte - per telefon.

Och ett hemligt uppdrag har jag utfört idag. Det ska jag berätta om senare - när det inte längre är hemligt.

Kvantum nästa - men nu ska jag inte bära några påsar - nu blir det vagn och så får far hämta dem i bilen. Har verkligen respekt för de ilskna musklerna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback