En talgdank

En talgdank (varför säger man så?) gick upp för mig. Greta Hedblad fyller 60 år. För övrigt på samma dag som Kurirens eminente reporter Rolf Nilsén - fast han fyller väl 54 han?

Men talgdanken var att ju alla mina forma klasskompisar (nästan) fyller år i år. Ja det gör dom förhoppningsvis varje år ett tag till.

Men 60 förstår ni. I alla fall alla från Kläppenskolan - vi som hade Kerstin (Torborg som vickade), Björnudd och Boman som lärare.

Grattis allihopa och hoppas att vi alla får fylla himla många år till.

En match till får i alla fall Tre Kronor spela - och det blir "derbyt" om bronspengen mot Finland. Där mina vänner Marja-Liisa och Anja inte håller på samma lag som jag. Och någon fler är det nog också, Marjatta.

Nu ska jag i alla fall dra en koll hos föräldrarna och föra dit Kuriren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du berkligen att du håller på lejonen?

2008-05-17 @ 13:52:09
Postat av: Ylva

Nejdå - på de svenska tigrarna förstås!



Men det går inte så bra - 0-0 och vi är i numerärt underläge just nu.

2008-05-17 @ 21:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback