Fördel Kuriren

Kuriren har skrivit om branden - det har MSD inte gjort. Inte ens en nyhetsrad.

Djälv trodde jag det var Waldors som var restaurangen - men det var Thai Thai på Storgatan - den som bytt namn och ägare många gånger.

Det bäddar också för högre misstankegrad om sabotage - nu låter jag nästan som den ersättare i polisstyrelsen som jag är.

Och peppar, peppar - det ser inte så allvarligt ut. Jag menar för hela gallerian.

Eftersom jag redan varit med Kuriren till föräldrarna så bläddrar jag väl och ser vad NSD bjuder.

Herregud - bild på Peter Eriksson högst upp på ledaren. Med tanke på gårdagens nyheter om koalitionsregering efter vad hann jag bli riktigt svettigt. Men längst ned fanns gamle OS på gott och ont.

Fast hästlängder bakom ligger NSD - inte finns ledaren på nätet än. Och säkert inte mycket annat heller.

Det ger mig en anledning att inte skriva mer på morgonkvisten.

Nu ska jag dra till nya lägenheten och torka ut det som ska bli kominerat kontor och tv-rum. Det kan hända att den kritiska delen av flytten sker idag - dator och TV!

Kommentarer
Postat av: Berndt

Obehagligt med bränder! Observera att Folkets Hus-branden inte är uppklarad, inte heller bränderna på hertsön i fjol. Går det en mordbrännare lös i stan?

2008-05-25 @ 08:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback