Har gått an!

Har gått an ända sen jag kom hem vid halvfyra-tiden. Men vanliga otur - Luleå begravningsbyrå hade stängt fram till halv 3 - så jag åkte nästan raka spåret hem. Men innan jag plockat upp hos mor var den halfyra innan jag var hemma.

Fösnterputs - nu är alla fönster putsade på insidan - och några på utsidan också. Det mesta av målningar är också åtgärdade. Kvar garderoben i tv-rummet.

Vid sju var jag och hemtjänstade hos föräldrarna. Det skulle vara en timme innan den riktiga hemtjänsten kom - men jag mötte dem på vägen. De hade redan varit dit.

Och sen när jag kom hem vid halvåtta så orkade jag i stort inget mer. Satt mig i en fåtölj (så vill jag inte stava det . men...) och njöt av tystnaden.

Borde göra mer men jag är helt slut i kroppen - när trycket och oron hemma hos föräldrarna minskar - så ger sig det onda i kroppen tillkänna på ett påtagligt sätt. Nu kan det ju ha att göra med att jag slitit fysiskt rätt hårt.

Nu ska jag se slutet på "råttprogrammet" - Mitt i naturen handlar om råttor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback