heja bloggkompisar

Nu bloggar också Thomas Olofsson, Carola Larsson, Åke Bergbäck och Ulla Bergström. Luleå, Boden, Kalix och Pajala.

Även Yvonne BB i Gällivare och Åke Forslund i Piteå verkar ska blogga men har ännu inte hunnit med sitt första inlägg. Men det har inte Börje Lööw i Luleå heller så det är i gott sällskap.

Själv är jag på jobbet sen halvnio och snart är dagen slut - iaf arbetsdagen. "iaf" - jag lär mig nog att använda sms-språket jag också - men det här var första gången det kom spontant.

En viss herr Östman påminde mig igår om hur man kunde jäklas med varann genom att byta plats på skrivmaskinens knappar - i alla fall på de gamla Haldorna som vi båda nyttjat.

Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

Ge inte folk som har tillgång till kansliet några idéer, risken finns att du plötsligt drabbas av dyslexi

2008-05-14 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback