Hemma hos?

Om nu någon tidning mot förmodan skulle vilja göra "hemma hos" så vet jag inte vart jag skulle gömma mig?

Men sen en timme - klockan 20.00 - är jag hemma hos mig själv - i min gamla lägenhet.

Jag är en sådan otrevligt typ att jag inte ens orkar blogga. Dagen har varit intensiv. Men jag kan meddela att alla lägenhetens fasta skåp i köket är tömda - och innehållet forslat till nya lägenheten. Facit - ett trasigt glas - men mycket oroande klirr.

Och halva linneskåpet innehåll är nedpackat - färdigt att transporteras i morgon bitti.

Varit till far två gånger - först efter lunch med kusin Kerstin och mor. Eyvon Nordström var också och hälsade på - han befann sig själv inskriven på 43:ans rehab. Och så har jag varit upp i kväll - det går faktiskt framåt. Kanske kan han komma hem till veckan - med lite extra hemtjänstinsatser.


Nu ska jag jag hjälpa Sverige att hålla ställningarna, 6 - 5 mot Vitryssland är inte mycket det. Men det räcker om det håller i 4 minuter till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback