Hemmet nästa?

Nästa gång jag flyttar - då hoppas jag det är till "hemmet" och att jag då gjort mig av med en massa grejor.

Nu har jag också länkat förra inlägget - så att ni kan se varför jag undrar om Agneta och Eino är torrskodda där borta i Lovikka. Jag kan undra om jag besökt den orten någon gång - skylten har jag sett men...

Middagen är äten och ett litet lass uppackat i stallet. Men nu är orken liksom slut - vill inte bli någon fart på mig. Och inte mycket tid innan jag ska upp till pappa igen. Idag har han haft mycket besök vilket jag ser påverkar honom positivt.

Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

Du menar väl ändå flyttar hem....

2008-05-11 @ 17:55:40
Postat av: Ylva

Nädå - jag menar "hemmet". Fast jag
skulle nog helst vilja gena förbi det världsliga "hemmet" - äldreboendet.
Och då får vi se på vems högra sida jag sitter - fast i mitten hoppas jag ju på!

2008-05-11 @ 21:03:19
Postat av: Ann O Nym

Genar du förbi "hemmet" så flyttar du ju hem...

2008-05-11 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback