Kan det vara ryggskott?

Ser mest ut som om jag knäppt ihop västen med gylfen - men eftersom jag inte är iklädd något av dem så är det något annat. Men som en fällkniv har jag sett ut när jag försökt kravla mig ur sängen.

Men gratulera kusinbarnet Karolina på namnsdagen orkar jag. Liksom en grattis hälsning till "min" gruppledare i Boden - Carola Larsson.

Nu ska jag försöka ta mig till mor och far för kaffe. Det är inte längre så befogat av hälsoläget - men nu har kaffetarmen vant sig vid tidigare påfyllning.

Få se om jag kanske skriver mer först på jobbet - allt går så långsamt med smärtan i ländryggen.

Någon som har någon huskur för ryggskott??


För övrigt måste jag komma ihåg att skicka en länk till min blogg till min massör Elena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback