Massor av massage

Ska det bli klockan 14.00. Dags att böra "äta" på presentkortet jag fick vid länsförbundets årsmöte. För det tackar jag alla lokalavdelningar ute i länet - utifall jag nu inte gjort det tidigare.

Idag har jag inte hunnit med annat än att färdigställa ett prel.bokslut. Som nu Karin specialgranskar och kollräknar.

Själv ska jag dra till Kvantum och handla. Sen pila förbi Luleå Begravningsbyrå och fixa telegrammet. Minns inte om jag berättade att när jag kom dit i går klockabn 14 så var det en lapp på dörren att det var ute allihop. Och in morse när jag passerade där trodde jag minst att ryssarna invaderat Rådhustorget - massor med soldater. Men så såg jag två bussar märkta Bergdahls vid Statoil - och jag misstänker att ryssarna inte kommer med dem.

Det kanske var träning inför nationaldagsfirandet?

Nu hoppas jag att jag får telegrammet fixat och efter det och Kvantum lär väl klockan vara slagen för massage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback