Mot bättre tider

Förhoppningsvis var detta sista morgonen jag var tvungen att åka till Sunderbyvägen och hämta tidningarna. Det blir ingen ordning alls när jag ska läsa tidningarna "kollektivt" med mina föräldrar. Förvisso har vi två NSD och en Kuriren på tre personer - men det känns ändå som man måste rappa på.

Bättre tider även på bildfronten:





"Bron över Lillpiteälven" stod det på min hemmagjorda "gps" - ett mail från Ulla - så detta måste väl vara en vik av denna? Vackert var det i alla fall.

Polisstyrelsen - de sista skälvande minuterna kom jag ihåg att fota. Frå¨n vänster Agneta Liplin, skymd bakom henne Birgitta Gidlund. Sen Ulf Kero, Lars Karlsson och Bo "sockenljuset" Johansson.



Grillmästare Cederlund med hustru Margareta i förgrunden.



Två gamla godingar - Lennart Wikström (tidigare Luleå) och Ivar Gustafsson. Tre föresten - Janne Norén skymtar i vid bordet.



Erik, den yngre och Erik den äldre. Sen Åke och Margareta.

För övrigt kan jag väl bara konstatera att den här
artikeln i NSD  om storregionen väl näst intill förorsakat hjärtstillestånd hos några. Frågan är hur mycket ny substans det är i den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback