Passar det sig?

Passar det sig och vad ska det ge? Att initiera en debatt om mordrättegången - så tragisk för många släkt, vänner och bekanta. Både på den mördades sida och på den mordmisstänktes.

Annars orkar jag inte bry mig särskilt mycket om vad som händer i omvärlden. Fick "larm" om att sjukhuset tänkte skriva ut far idag. Hjärnröntgen var helt okej visade inte ens misstanke om några sjukliga förändringar - men han är ju fortfarande förvirrad.

Men med viss övertalning så ska fortsatt utredning ske på sjukhuset. En snabbremiss och en massa provtagning.

Själv har jag hunnit rafsa ihop lite saker. Förrådet i lägenheten är helt tömt. Och förrådet i garaget nästan. Inte mycket kvar i köket heller - alla fasta skåp är tömda och en del urskurade också. Men det vill ändå på att gå upp för ögonen. Är det verkligen möjligt att jag hinner med detta. Livet ska ju levas däremellan - med jobbet, mor som konvalecent och far på sjukhuset.

Och i morgon ska jag till Stockholm över dagen. Missar landstingsfullmäktige som ska handla om regionfrågan.

Nu ska jag åka till mor och äta. Kusin Kerstins catering med ärtsoppa på menyn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback