Ställningarna

Ställningen höll vi inte i hockeyn i går kväll. Eller rättare sagt fick vi aldrig någon ställning. Noll ett i baken blev fyra noll och ingen bronsmedalj.

Ställningen i
Sifo är den att vänstern backar rejält=statistiskt sä'kerställt - men oppositionen leder ändå stort. Folkpartiet håller i alla fall ställningarna (+0,1) om än det är på en alldeles för låg nivå.

Jag fick Skopmätningen på köpet - den har jag inte hört om. Och där var nivån något högre för oss, 8,3.

Fortfarande lite svårt med definitionen av ordet oppostiion. För en kort tusendelssekund tänker jag fortfarande vi.

Ökat stöd för medlemskap i Nato hittade jag också - borde vara en potentiell tillgång för folkpartiet som enda parti som är tydlig i Natofrågan.

Nu ska jag åka och dricka kaffe hos föräldrarna. Nästa söndag går jag nog bara över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback