Tråkigast?

Alltså städa är faktiskt inte så tråkigt.. Om man är stressad och det är oredigt i tankarna - inget vill bli klart. Då är det inte så dumt med städning.

Men en sak är tråkigare än till och med dammsugning och det är att torka ur och på garderober. Bara stora släta ytor där man gärna skulle gena med lite färre drag.

Men nu är jag i alla fall i det skedet att jag bara har linneskåpet och en garderob kvar av den varan.

Spisen och toan är bäst. Att stå med stålull på och kring plattorna det är mumma det. Att gnida ned till minsta fastbrända fläck.

Det ligger i linje med utslaget i personlighetstestet - måste ha koll på detaljerna innan jag målar med de breda penslarna!

Nu tar jag trasan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback