En fasans ljustid!

Inser plötsligt att det nog handlar om att det ska bli advent i två hushåll under helgen. För inte har då¨hemtjänsten andats något om att hjälpa till med att plocka fram ljusstakar och annat pynt hos mor.

Karin har säkert tjuvläst på min blogg och funderar vart jag är. Skulle ju vara ledig för att gå på skatteinformation - men det har jag ställt in.

Det blir en sväng till jobbet - men mest ledig tid idag, Känner att jag går på tomgång och bör göra något annat.

Rätt intressant sprukbruk av Camilla Hansen som tycker att annonseringen om regionfrågan är pinsam, Man kan ju tycka mycket i regionfrågan - men bör nog använda ett sprukbruk som visar respekt för varandras åsikter. Skulle gärna vilja veta vad det pinsamma består i? Att till exempel andra partier har en annan uppfattning än centern i regionfrågan? Jag tror också att många centerpartister delar folkpartiet norrbottens åsikt i sak - själv känner jag bara till 2 centerpartister som talar sig varm i frågan. Och rubriken
Under rätt täcke får mig att undra om det känns bättre att ha hamnaat under rött täcke - med Kent Ögren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback