En olycka kommer sällan ensam!

Riktig struldag - som lök på laxen lyckades jag pudra mig själv med toner från skrivaren. Har inte hunnit köpa ny - trots att den varnat flera dagar. Och så skulle jag skaka fram de sista "dropparna".

Nu ska jag i alla fall dra från jobbet - här är lite kaos för nya datorer håller på att installeras.

Själv ska jag nu dra och handla till föräldrarna lite mjölk och så. Så hämtar jag kusin Kerstin på Kallax kl. 13.40 - skulle förvåna om planet är i tid? Verkar vara en sån där dag så jag helst skulle ligga under ett täcke.

I alla fall skönt att se att gnällspiken Lassinantti får
svar på tal idag. Hans försök att övertyga om sin "berättigade" kritik imponerar inte.


Nu hör jag nog inte av mig förrän i morgon kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback