Garderobsfynd

Dan Ankarholm har verkligen gjort ett rejält garderobsfynd. Hur gamla s-kämpar såg på storregion 1992 och 1995. Kanske något för Ögren & co att ta till sig. Precis som folkpartiet tycker de att det räcker gott med en Region Norrbotten.

Och länets barnmorskor visar upp sin rigida sida. Upprörs över att livsmedelsverket konstaterat att 1-2 vinglas i veckan inte påverkar bröstmjölken. Ett ovedersäglig fakta bara vad jag förstår. Ingen påbud om intag. Nog borde vuxna kvinnor kunna få avgöra det själv utan påbud från barnmorskor. Ingen länk till artikeln?

Kan fundera hur mycket det kostat landstinget att slippa stämningen från tvättföretaget Textilia?

Frusterad blir jag av att inte hinna något på de 3 timmar jag ska jobba. Nu ska jag äta och så får jag göra ett ryck till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback