Heter han Malte?

En hemlig beundrare ska korsa min väg idag enligt Kurirens horoskop. Heter han månne Malte - isåfall har han namnsdag idag och ska gratuleras.

Och grautulera oss själv kan vi göra här i Bärigårn - för nu är redan den privata snöröjaren här. Annat var det för stackars
Majken som är utlämnad vill tekniska kontorets godtycke.

Den här opinionsmätningen var då inget att gratuleras för - åtminstone inte om man är folkpartist. Men lite storsint för vi vara - kul för centern att ligga en tiondel högre än fp. Och den enes död - lite kan vi väl glädjas över rubriken att vänstern är månadens förlorare.

Har bett mig ledig från att gå på Skattedag med sonens revisionsbyrå idag. Tiden vill inte räcka till som vanligt. Och nu måste jag göra mig färdig. Traktorn verkar skotta länge här på gården idag - så det tar nog sin tid att trampa sig ned till föräldrarna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback