I baklås

Nu är det som en ketchupflaska igen - mycket jag skulle vilja kommentera - men när jag tänker till rusar allt fram så det blir inget.

Får väl samla mig och konstatera att jag haft 2 bra dagar i Umeå. Resan gick bra både dit och hem - trots lite åksjuketendenser på hemvägen.

Hann halvägs hem från Luleå  kvart i nio - då det blev utryckning till föräldrarna. Mor ringde och behövde hjälp. Men inget allvarligare så jag var hemma kvart över.

Men sen har jag sovit en lång natt till klockan 5.

Nu ska jag packa upp och packa väskan igen. Skellefteå i eftermiddag. Men en och annan politisk kommentar kan väl ramla in innan vi startar vid 15-tiden - om nu bytet av våra datorer är klart?


Och Grattis till Ellen och Robert som fick sin son Alfred (Einar Gösta) redan i måndags. Grattis också till Esther som fick en storebror. Trodde det var planerat till den 19. Och förövrigt så gratulerar jag Roland (Jens far), Linda (Sundström) och Lars Leijonborg idag. 59, 23 rep. 59.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback