Karl och Annika vänslas!

Nästan det roligaste Sticket hitintills, Beskrivningen om hur sossarna - Karl P - och miljöpartiet - Annika E - vänslas medan avundsjuka vänstgerpartister känner sig mobbade.

GB funderar om det var den signalen Sahlin och de grön ville sända ut? Synd bara att Sticket ännu inte finns på nättidningen - som morgonpigg person känner jag mig mobbad av det!

Och andra sidan hinner jag inte skriva så mycket nu - tar lite längre nu till frukost när jag måste ta mig förbi "föargelsens staket"

Men jag kanske hinner återkomma på väg tillbak och innan avfärd mot staden.

I alla fall en stor grattiskram till Katarina Morin som har namnsdag idag. Och till Katarina i hemtjänstgruppen - vars efternamn nog börjar på Å.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback