Näsan över vattenytan

Har näsan över vattenytan - men inte mer än så. Inte mycket tid för bloggande, Men jag återkommer under förmiddagen i alla fall med lite tyck - det måste ut ur kroppen för att man ska få balans och må bra.

Nu ska jag gå ner och äta frukost och sen hur mors kondition är.

Men Karin och Thomas kan nog räkna med att jag dyker upp klockan 9 och förhoopningsvis inte blir utringd till något elände idag.

För övrigt gratulerar jag alla MÅRTEN idag. Hansson och Ström kan känna sig särskilt utvalda - och i den "rangordningen". Nu känner jag på mig att det blir som när jag glömde min egen Nisse - Öqvist - så åtminstone Eriksson måste också nämnas.

Kommentarer
Postat av: fia&emelie

Hoppas att allt är bra med mamma =9

annars vad händer idag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback