Vad då flört?

GPS i behå och trosa både upprör och roar. Designern tror att det kan bli ett flörtredskap för kvinnor, Jag är glad att min fantasi och kreativitet inte förmår förstå varför en GPS i behån skulle vara sexigare än en i bilen - eller någon annanstans.

För övrigt kan jag meddela att äldre personer med svårighet att hitta hem också kan få en GPS på sig. Var den placeras vet jag inte.

Kanske något för far - men han hittar för bra så han får nog inget flörtredskap än i alla fall.

Stor förnöjsamhet med välfärdsamhället i går - lugnt och redigt på alla fronter.

Nu ska jag försöka kryssa ner till far. Kommunen - eller dess entreprenör - har lämnat stora öppna hål där staketstolparna ska sättas ner. Lämnade öppna i natt. Jag ringde om det - att varningslampor borde satts upp. Så nu ska jag kolla om någon fallit i de förädiska groparna.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback